آغاز تولید فصل یازدهم «قند پهلو»

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:29
تولید فصل یازدهم مسابقه ادبی «قند پهلو» پس از چند سال وقفه، در مرکز سیمرغ آغاز می‌شود.

آغاز تولید فصل یازدهم «قند پهلو»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فصل جدید این برنامه با ساختاری متفاوت و در قالب بیست‌ و شش ویدیوکست پنجاه دقیقه‌ای تولید خواهد شد.

در این فصل شرکت‌کنندگانی از اقوام و استان‌های مختلف کشور حضور خواهند داشت.

برنامه‌های تولیدشده پس از بارگذاری در یکی از سکو‌های اینترنتی رسمی سازمان صداوسیما، از یکی از شبکه‌های سراسری سیما نیز به روی آنتن خواهد رفت.

در ساختار جدید «قند پهلو»، ضمن حفظ شاخصه‌های اصلی، برخی تغییرات نیز اعمال شده است.

قاسم رفیعا به‌عنوان دبیر تحریریه، و شهرام شکیبا و ناصر فیض به‌عنوان داوران اصلی این فصل حضور دارند.

تهیه‌کنندگی فصل یازدهم «قند پهلو» به‌صورت مشترک بر عهده امیر قمیشی و میثم تربتی طرقبه است و این مجموعه به سفارش گروه تولیدات غیرنمایشی مرکز سیمرغ در حال تولید است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.