اجرای کمپین محیطی تترلند با عنوان «شهر کیوآرکد» در سینماها و کافه‌های کشور

دیجیاتو سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 17:08
این کمپین با محوریت افزایش آگاهی عمومی از برند و جذب کاربران جدید طراحی شده و در چندین فاز به اجرا درآمده است. The post اجرای کمپین محیطی تترلند با عنوان «شهر کیوآرکد» در سینماها و کافه‌های کشور appeared first on دیجیاتو.

کمپین محیطی تترلند با عنوان «شهر کیوآرکد» از اسفند ۱۴۰۳ در سینماهای تهران آغاز شد و در ایام نوروز ۱۴۰۴ در قالب برنامه‌ای میدانی در کافه‌های منتخب شمال کشور ادامه یافت.

این کمپین با محوریت افزایش آگاهی عمومی از برند و جذب کاربران جدید طراحی شده و در چندین فاز به اجرا درآمده است. فاز نخست آن شامل حضور در سینماهای پربازدید تهران بود که طی آن، مخاطبان امکان اسکن کیوآرکد و دریافت معادل یک تتر به‌عنوان بازپرداخت هزینه بلیت سینما را داشتند.

در ادامه، فاز دوم کمپین در تعطیلات نوروزی در قالب برنامه‌های محیطی در کافه‌های شناخته‌شده و پرتردد شمال کشور پیگیری شد. ازجمله این مکان‌ها می‌توان به «کافه لیلی» و «کافه کنتراست» اشاره کرد که در شهرهایی همچون تنکابن، نوشهر، نور، رامسر، آمل، فریدونکنار، رویان، چمستان، متل‌قو و نمک‌آبرود فعالیت می‌کنند.

در این فاز، افراد پس‌از خرید از کافه‌های مذکور کارت هدیه‌ای از طرف تترلند دریافت می‌کردند که با اسکن و ثبت‌نام در وبسایت تترلند، می‌توانستند ۲ تتر هدیه دریافت کنند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.