جشنواره برنامه‌های رادیویی پژواک به ایستگاه پایانی رسید

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:44
در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی برنامه‌های رادیویی پژواک از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل شد.

جشنواره برنامه‌های رادیویی پژواک به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در اختتامیه چهارمین جشنواره پژواک گفت: آنچه در رادیو از تعصب، علاقه، ایثار و عشق به کار از قدیم مشاهده می‌شد؛ همچنان خوشبختانه همان فضا وجود دارد و دلیل این امر استقبال از جشنواره پژواک است و امسال با همت و اراده عزیزان برگزار کننده، در حوزه‌های مختلف برنامه سازی این جشنواره برگزار شد و استقبال همکاران نشان از عزم و اراده و جدیت همکاران دارد.

وی ادامه داد: رادیو همیشه منشا خیر و برکت در صدا و سیما بوده و در تولید و تربیت نیروی انسانی و ایجاد نشاط در رسانه ملی، رادیو پیشرو بوده و این حرکت همچنان ادامه دارد، به پیشکسوتان رادیو خیر مقدم می‌گویم و دستشان را می‌بوسم و ایشان مایه دلگرمی جوانان و نعمت و برکت برای سازمان صدا و سیما هستند.

رئیس سازمان صدا و سیما عنوان کرد: در سال‌های اخیر در سایه هویت و عدالت، توجه بیشتر و بهتری به استان‌ها و شهر‌ها و مناطق دور دست کشور شد و توانمندی‌های همکارانمان در مراکز استانی، از مصادیق ظرفیت‌های استانی است. به عزیزان و همکاران رادیو‌های استان‌ها که در این جشنواره خوش درخشیدند تبریک می‌گویم.

جبلی افزود: می‌دانم دل همه همکاران در صدای جمهوری اسلامی و استان‌ها از شکفتن همکاران خوب ما در استان‌ها خوشحال و دلمان نسبت به آینده رادیو امیدوار می‌شود.

در بخش برندگان موضوعی نشان شهید رئیسی، فاطمه گنجی برای برنامه خیر النسا از رادیو پیام اهدا شد.

جایزه مقاومت نشان سردار سلیمانی به متین السادات فیروزی برای برنامه آقا سید از رادیو ایران اهدا شد.

جایزه سلامت نشان دکتر اعتماد سعید، تندیس صدای طلایی در این بخش سهیلا باقری برای برنامه غیر قابل پخش از رادیو سلامت اهدا شد.

نشان فردوسی و تندیس صدای طلایی در این بخش به انسیه شمس الهی برای برنامه میانجی از رادیو صبا رسید.

بخش سرمایه اجتماعی دو جایزه داشت. نشان ایران و دیپلم افتخار در این بخش به اعظم صادقی برای برنامه قصه یک باور از رادیو اقتصاد رسید.

نشان ایران و تندیس صدای طلایی در این بخش به زهرا غلام نیا برای برنامه خط خورده از صدای مرکز فارس اهدا شد.

نشان شهید آوینی و تندیس صدای طلایی در این بخش به فرانک سعیدی آریا برای برنامه رد پا از رادیو معارف اهدا شد.

نشان شهید نصرالله و دیپلم افتخار در این بخش به نادر قطبی برای برنامه برایش می‌ترسیدم از رادیو دزفول اهدا شد.

همچنین نشان شهید نصرالله و تندیس صدای طلایی به مرتضی میلانی برای برنامه آن سی و سه روز از رادیو سلامت رسید.

در چهارمین جشنواره بین المللی برنامه‌های رادیویی پژواک با اهدای تندیس از تیسیر الخطیب، مدیر رادیو ایمان غزه قدردانی شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.