به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ورج، این فناوری، که پیشتر برای شخصیت «دارث ویدر» در بازی استفاده شده بود، اکنون به سازندگان این امکان را میدهد تا شخصیتهای غیرقابلبازی (NPC) با هوش مصنوعی و قابلیت تعامل صوتی ایجاد کنند.
با استفاده از ابزار Unreal Editor for Fortnite (UEFN)، توسعهدهندگان میتوانند شخصیتهایی با ویژگیهای خاص طراحی کنند که قادر به تعامل صوتی با بازیکنان هستند. این شخصیتها میتوانند دارای صدا، لحن و ویژگیهای رفتاری متنوعی باشند که توسط سازندگان تنظیم میشود. این قابلیتها قرار است اواخر سال جاری در دسترس قرار گیرند.
بیشتر بخوانید:
این اقدام گامی مهم در جهت ارتقاء تجربه بازی و افزایش تعامل بازیکنان با محیط بازی محسوب میشود. با فراهم شدن امکان ایجاد شخصیتهای هوش مصنوعی تعاملی، سازندگان میتوانند داستانهای پیچیدهتر و دنیای بازیهای پویاتری خلق کنند.