اسرائیل باید بداند ایران تو سری خور نیست

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:19
امیر دژاکام هنرمند شناخته شده سینما و تلویزیون در واکنش به تجاوز رژیم صهیونی به خاک ایران گفت؛ اسرائیل باید بداند ایران تو سری خور نیست.

اسرائیل باید بداند ایران تو سری خور نیست

این کارگردان و بازیگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت؛ گاهی وقت‌ها بین پدر و پسر یا دو تا برادر می‌تواند مشکل به وجود بیاید اما وقتی که دزد به خانه شان حمله می‌کند دست روی دست نمی گذارند و نگاه به اختلافاتشان نمی‌کنند، بلکه دست به دست هم می‌دهند تا آن دزد را از خونه بیرون کنند؛ و اکنون رژیم صهیونی به خانه ما حمله کرده و جان زنان و بچه‌های ما را گرفته و اکنون با هر گرایش فکری، سیاسی و هر مذهبی یک صدا ایران هستیم.

اوبا اشاره به شبکه‌های معاند گفت: این روز‌ها رسانه‌های معاند در تلاش هستند واقعیت را وارونه جلوه بدهند، اما واقعیت روشن است دزد به خانه ما زده و ما شرافتمندانه دست به دست هم می دهیم تا این رژیم نابود شود.

چرا که در طول تاریخ رژیم صهیونی نشان داده که نه دوستدار صلح، نه دوستدار عدالت و نه دوستدار آزادی است و سعی کرده با دروغ و نیرنگ کار خود را پیش ببرد، اما اکنون نمی‌شود صورت مسئله را تغییر داد.

 او به کشور ما حمله کرده و باید پاسخش را دریافت کند.

او درباره پاسخ ایران به اسرائیل گفت: پاسخ ایران باعث احساس غرور ما شد، اسرائیل باید بداند که ایران تو سری خور نیست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.