خدمت‌رسانی مستمر شبکه پستی در شرایط بحرانی

صدا و سیما سه شنبه 27 خرداد 1404 - 13:01
شرکت ملی پست با تکیه بر الگوی «ادامه خدمت در شرایط بحران»، به فعالیت بی‌وقفه در سراسر کشور ادامه می‌دهد.
خدمت‌رسانی مستمر شبکه پستی در شرایط بحرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عضو هیئت‌مدیره و رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد: این شرکت، همانند دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کوید-۱۹، وظایف ذاتی خود را با برنامه‌ریزی منظم و دقیق دنبال می‌کند. سعید شریف‌زاده افزود: این برنامه‌ریزی بر پایه الگویی علمی با عنوان «تداوم خدمت در شرایط بحران» انجام شده که با همکاری مراکز دانشگاهی کشور تدوین شده است.
وی با تأکید بر استمرار فعالیت شبکه پستی، از تلاش‌ها و همت کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و سه محور اصلی را مورد تأکید قرار داد: رعایت احترام و دقت در تعامل با هم‌وطنان، تسریع در فرآیند توزیع مرسولات و هوشیاری نسبت به هرگونه رفتار مشکوک و گزارش آن به مراجع امنیتی.
شریف‌زاده خاطرنشان کرد: تمامی واحد‌های پستی در سراسر کشور، متعهد به حفظ پایداری خدمات و پاسخگویی مسئولانه به نیاز‌های مردم در این مقطع زمانی هستند.
 
گفتنی است از روز یکشنبه ۲۵ خرداد تاکنون ۴ میلیون و نود و شش هزار مرسوله پستی قبول و بیش از ۲۱ هزار درخواست کدپستی در سراسر کشور به ثبت رسیده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.