افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران

صدا و سیما پنج شنبه 02 مرداد 1404 - 13:38
شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ این شرکت خبر داد؛ بطوریکه زمان انتظار برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در ساعت‌های پیک از حدود ۷۵ دقیقه به کمتر از ۱۰ دقیقه رسیده است.

افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بر اساس اعلام شرکت آبفای استان تهران، به دنبال افزایش تماس‌های تلفنی شهروندان تهرانی با سامانه ۱۲۲ در روز‌های اخیر و افزایش مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به این تماس‌ها، ضمن افزایش خطوط ارتباطی به ۳۶۰ خط، شمار کاربران پاسخگوی سامانه ۱۲۲ نیز با افزایش دو برابری به بیش از ۴۰ کاربر رسید.

با افزایش تعداد خطوط و کاربران سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران، مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در ساعت‌های پیک از حدود ۷۵ دقیقه به کمتر از ۱۰ دقیقه رسیده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.