کتابی درباره ساخت برند قدرتمند با کهن‌الگوها

دنیای اقتصاد چهارشنبه 29 مرداد 1404 - 00:04
دنیای اقتصاد: کتاب «قهرمان و عاصی» با عنوان فرعی «ساخت برندهای خارق‌العاده از طریق قدرت کهن‌الگوها» نوشته مارگرت مارک، کارول اس.پیرسون با ترجمه فرزاد مقدم و یاسر نثاری منتشر شد.

در توضیح این کتاب آمده است: «قهرمان و عاصی» درباره یکی از با ارزش‌ترین دارایی‫های یک برند است یعنی شخصیت برند. مدیران برندهای موفق می‌دانند که اهمیت هویت و شخصیت برند چیست، بنابراین به دنبال روش‌ها و مدل‌هایی هستند که بتوانند این دو مفهوم را مدیریت و از آنها نگهداری کنند. مارک و پیرسون در کتاب خود، مدلی را ارائه کرده‌اند که توانایی طراحی و مدیریت شخصیت برند را به ما می‌دهد.

در این کتاب مخاطب ضمن آشنایی با اندیشه‌های یونگ، جوزف کمپبل، اریکسون و دیگر دانشمندان علوم انسانی، با نمونه‌های واقعی برندسازی در مثال‌ها آشنا می‌شوید که هر کدام خود یک نمونه موفق برای خلق شخصیت برند است. این کتاب به هیچ‌وجه کتابی برای یک بار خوانده شدن نیست، بلکه مرجعی است که هر بار در حین طراحی شخصیت برند به کمک مخاطب خواهد آمد و در یافتن کهن‌الگوهای مناسب به او کمک خواهد کرد.»‬

کتاب «قهرمان و عاصی» در ۴۲۴ صفحه و به قیمت ۶۰۰ هزار تومان از سوی انتشارات سیته روانه بازار کتاب شده است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.