دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

پنج شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 16:37
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود.

«مهدیه السادات حسینی مطلق» به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمانهای مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی، دستگاه های اجرایی و مدیران برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس  «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، حسینی مطلق در پایان افزود: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.