دیدار از دستیار هوش مصنوعی آیدا رونمایی کرد

دیجیاتو سه شنبه 29 مهر 1404 - 11:17
دستیاری با هدف ایفای نقش ادمین فروش The post دیدار از دستیار هوش مصنوعی آیدا رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

«دیدار» از دستیار هوش مصنوعی «آیدا» رونمایی کرد که قصد دارد با روحیه انسانی، جایگزین ادمین کسب‌وکارها شود.

به گزارش دیجیاتو، شرکت نرم‌افزار CRM دیدار، در نشست خبری رونمایی از آیدا اعلام کرد که این دستیار هوش مصنوع قابلیت اتصال اینستاگرام، تلگرام، بله و وب‌سایت کسب‌وکارها را دارد تا در فروش به آنها کمک کند.

«محسن محمودی»، مدیرعامل آیدا،‌ در مورد این دستیار هوش مصنوعی توضیح داد: «هدف آیدا این است که به‌عنوان یک دستیار، جایگزین ادمین کسب‌وکارها باشد. آیدا می‌تواند مشتری را متقاعد کند که از فروشگاه شما خرید کند. قصد ما این است آیدا دقیقاً مثل یک انسان رفتار کند.»

به‌گفته مدیرعامل آیدا، این محصول می‌تواند به تیم‌های فروش انسانی نیز کمک کند. او در این‌باره گفت: «آیدا به تیم فروش فعلی مستقر در کسب‌وکار نیز کمک می‌کند. مثلا کارشناس فروش می‌خواهد بداند یک مشتری مشخص چه سابقه خریدی دارد. این اطلاعات را می‌تواند از آیدا بپرسد.»

طبق اعلام محمودی، این محصول در سه شکل کارشناس، کارشناس ارشد و کارآموز ۱۴روزه عرضه شده است. همچنین در حال حاضر قابلیت اتصال اینستاگرام، تلگرام، بله و وب‌سایت کسب‌وکار به آیدا وجود دارد.

محمودی در مورد ویژگی‌های دیگر آیدا اضافه کرد:‌ «می‌توانید رفتار آیدا را مشخص کنید. از او بخواهید اگر صحبت او با مشتری تمام شد سوالی خلاقانه بپرسد که مکالمه ادامه پیدا می‌کند. می‌توانید به او بگویید از چه تکنیک فروشی استفاده کند. از زمانی که آیدا به دیدار کمک می‌کند تعداد تماس‌های ورودی کاهش یافته است.»

«سهند هاشمی»، مدیر موفقیت مشتریان دیدار در مورد هدف‌گذاری این مجموعه در استفاده از هوش مصنوعی توضیح داد: «هدف‌گذاری مجموعه دیدار از مدت‌ها قبل استفاده از هوش مصنوعی برای کمک کردن به مجموعه‌های SME برای افزایش فروش بوده است. اکنون حدود ۱۰۰ مشتری دیدار به‌صورت پایلوت و در بخش فروش و پشتیبانی از دیدار استفاده می‌کنند.»

مدیرعامل دیدار: ۹۱ درصد کسب‌وکارهای ایرانی از CRM استفاده می‌کنند

اواخر شهریورماه امسال بود که خبر سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومانی «حمید محمدی»، هم‌بنیانگذار «دیجی‌کالا» روی دیدار اعلام شد.

«حمید محمودزاده»، مدیرعامل دیدار، مسیر جدید این شرکت را در راستای همین تغییرات دانست و گفت: «ورود سهامدار جدید روی برنامه توسعه دیدار تاثیر گذاشت و طراحی و توسعه آیدا هم مرتبط با همین تغییرات و متمرکز بر تحول دیجیتال در فرایندهای فروش بود.»

مدیرعامل دیدار در مورد سهم پایین استفاده از نرم‌افزارهای CRM در میان کسب‌وکارهای ایرانی نیز گفت: «حدود ۹ درصد از کسب‌وکارهای ایرانی از CRM استفاده می‌کنند و ۹۱ درصد این بازار هنوز خالی است. بنابراین فرصت بزرگی برای رشد نرم‌افزارهای CRM در کشور وجود دارد.»

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.