پُر کردن ۲۷ حلقه چاه غیرمجاز در گنبدکاووس

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 19:47
گنبدکاووس-دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس از اجرای قطعی پلمب ۲۷ چاه های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ارمی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال ۲۷ حلقه چاه غیرمجاز پُر شد که با بسته شدن این چاه‌ها از برداشت غیرمجاز سالانه بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار مترمکعب آب از سفره‌های آب زیرزمینی گلستان جلوگیری شد.

ارمی افزود: آرای قطعی پلمب این چاه‌ها به علت نداشتن تجهیزات توسط آب منطقه‌ای اجرا نشده بود که پیگیری‌های دادستانی کمیته مشترکی از دستگاه‌هایی که تجهیزات مورد نیاز برای پُر کردن این چاه‌ها را داشتند، تشکیل و همه این آرا اجرا و چاه‌های غیر مجاز پلمب شد.

پیشتر رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفته بود، هیچ عذر و تعللی از دستگاه‌های متولی در اجرای آرای قلع و قمع و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز، پذیرفته نیست و مدیرانی که اجرای وظایف قانونی خود را نادیده بگیرند با جرم ترک فعل مواجه خوهند شد.

کارشناسان بارها درباره برداشت بی رویه آب از سفره‌های زیرزمینی و فرونشست زمین در استان هشدار داده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.