در شرایطی که بازارها هر روز غیرقابل پیشبینیتر میشوند، سازمانها برای بقا و رشد نیاز به رهبرانی دارند که بتوانند تصمیمهای شجاعانه، دقیق و بهموقع بگیرند.
شرکت «توسعه راهکارهای مدیریت سرونو» در کتابچهای تخصصی با عنوان «مدیریت سازمان در شرایط بحرانی»، نقشه راهی برای مدیرانی ارائه کرده که میخواهند در شرایط اقتصادی دشوار، با رهبری هوشمندانه مسیر رشد را هموار کنند.
در بحران، سازمانها دو مسیر پیش رو دارند: واکنش احساسی یا تصمیم استراتژیک. رهبران موفق میدانند که در دوران بیثباتی، توقف بدترین تصمیم ممکن است.
کتابچهی مدیریت سازمان در شرایط بحرانی با نگاهی دادهمحور و مبتنی بر تجربههای واقعی، به مدیران کمک میکند تا از حالت «واکنش به بحران» به «هدایت بحران» تغییر وضعیت دهند.
این کتابچه تنها یک مجموعه توصیه نیست؛ بلکه ابزاری برای تصمیمسازی استراتژیک در دل بحران است.
در دوران ناپایداری، سازمانهایی برندهاند که سرعت تصمیمشان از سرعت تغییرات بازار بیشتر باشد.