یزد و بیعتی دوباره با رهبر انقلاب اسلامی

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 13:26
یزد - اجتماع بزرگ یزدی‌ها جهت بیعت با سومین رهبر انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع تاریخی بیعت مردم یزد با حضرت آیت‌الله امام سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای، سومین رهبر نظام اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این اجتماع امروز دوشنبه، هجدهم اسفندماه ۱۴۰۴، در مرکز استان از ساعت ۱۵ در میدان امیرچقماق، وعدگاه تاریخی مردم دارالعباده یزد آغاز می‌شود.

همچنین مردم شهرستان اردکان ساعت ۱۵ در جوار شهدای گمنام پارک شهر، مردم شهرستان ابرکوه امشب ساعت ۲۰ در میدان امام حسین(ع) و مردم شهرستان اشکذر ساعت ۲۲ در میدان نماز گرد هم می‌آیند.

مردم ولایت‌مدار بافق نیز از ساعت ۱۶ در امامزاده عبدالله بافق با رهبر انقلاب بیعت دارند، اهالی شهرستان بهاباد البته ساعت ۱۵ از مسجد انقلاب به سمت مسجد جامع راهپیمایی و بیعت می‌کنند.

مردم تفت ساعت ۱۵ در حسینیه امام خمینی، مردم خاتم در میدان جمهوری اسلامی، در شهرستان زارچ نیز ساعت ۱۹:۳۰ حسینیه بزرگ زارچ اجتماع باشکوهی جهت بیعت با رهبر انقلاب رقم می‌زنند.

اجتماع و بیعت مردم مروست نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان امام حسین(ع)، در شهرستان مهریز از ساعت ۱۵ در میدان شهید صدوقی و در میبد نیز این بیعت به صورت راهپیمایی از ساعت ۲۰:۳۰ به سمت مصلی آیت‌الله اعرافی صورت می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.