کشف ۱۰۰ میلیاردی انواع داروی احتکاری در محمودآباد

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 15:24
محمودآباد - جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۱۰۰ میلیاردی انواع داروهای احتکاری در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صمد کلاگر اظهار داشت: در راستای گشت های ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان های استان مازندران، یک انبار فاقد مجوز بهداشتی مملو از داروهای مختلف شناسایی شد.

وی افزود: در بازدید تیم پلیس امنیت اقتصادی اعزامی به قرارگاه غرب استان و نماینده اقتصادی شهرستان محمود آباد از این سوله ۲۰۰متری فاقد هرگونه مجوز از حوزه های بهداشتی و سلامت، مقدار قابل توجهی از انواع داروهای مختلف که در شرایطی بسیار اسفناک دپو شده بود، کشف شد.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ارزش تقریبی داروهای مکشوفه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد، تصریح کرد: موضوع کشف با عنوان "ظن احتکار "به دادستانی شهرستان محمودآباد اعلام که اقدام به تشکیل پرونده قضایی شد.

سرهنگ کلاگر در پایان خاطر نشان کرد: انبار فوق الذکر جهت ادامه سیر مراحل قانونی تحویل نماینده پلیس اقتصادی شهرستان محمود آباد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.