کشف یک هزار لیتر سوخت قاچاق در ملارد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 11:35
ملارد- معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ملارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان ملارد خبر داد.

بر اساس این گزارش، مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در منطقه مارلیک ملارد، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

شایان ذکر است، در بازرسی از این خودرو، یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، در این خصوص یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

این معاونت همچنین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.