تنش آبی ۴۰۰۰ روستانشین بمپور رفع شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 11:16
زاهدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توسعه زیرساخت‌های انتقال و توزیع، حفر یک حلقه چاه و تقویت زیرساخت‌های برق، تنش آبی روستای جعفرآباد با جمعیت ۴۰۰۰ نفر برطرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سرگلزایی در جریان بازدید ظهر یکشنبه از پروژه‌های آبی شهرستان بمپور با اشاره به اقدامات انجام‌شده در قالب این طرح افزود: برای اجرای این پروژه، خط انتقال به طول ۲ کیلومتر و اتصال به شبکه توزیع با لوله پلی اتیلن به قطر ۲۰۰ میلیمتر و عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه به منظور افزایش ظرفیت تأمین آب انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: همچنین به منظور تأمین برق مورد نیاز تأسیسات آبرسانی، خط برق فشار متوسط اجرا و یک دستگاه ترانسفورماتور در محل پروژه نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، پایداری تأمین آب شرب روستای جعفرآباد تقویت شده و شرایط تأمین آب برای ساکنان این روستا به ویژه در ایام گرم سال به شکل قابل توجهی بهبود یافته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.