هوای ۳ شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفت

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 10:56
اهواز - بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوا، هوای اهواز، شوشتر و هندیجان در وضعیت ناسالم و قرمز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه و بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های فعال در استان خوزستان، شاخص کیفیت هوا بر مبنای اندازه‌گیری ذرات ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۵۲، در ایستگاه شوشتر ۱۵۸ و در ایستگاه هندیجان ۱۵۵ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شده است که نشان‌دهنده قرار گرفتن هوای این شهرها در وضعیت ناسالم و قرمز است.

همچنین در این روز هوای ملاثانی، کارون و بهبهان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و نارنجی گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، وضعیت هوا در شهرهای اندیمشک، دزفول، مسجدسلیمان، هویزه، آبادان، خرمشهر، شادگان، هفتکل و آغاجاری قابل قبول و در محدوده زرد بوده است.

هوای شهرهای لالی، اندیکا و دزپارت نیز در وضعیت پاک و سبز قرار داشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.