۲۰۰ هزار بچه‌ماهی بومی در تالاب شادگان رهاسازی شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 19:04
اهواز - مدیرکل شیلات خوزستان گفت: ۲۰۰ هزار قطعه انواع بچه‌ماهی بومی در تالاب بین‌المللی شادگان رهاسازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شریف موسوی عصر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سال جاری شیلات استان همانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری لازم را برای تولید ماهیان بومی در مراکز بازسازی ذخایر آبزیان انجام داده است.

وی افزود: بر همین اساس تولید بچه‌ماهی بومی در مراکز بازسازی ذخایر شیلات خوزستان انجام و از امروز فعالیت بازسازی ذخایر در منابع آبی استان با هدف حفاظت از گونه‌های آبزی بومی، ایجاد اشتغال پایدار برای جوامع محلی و افزایش تولید آبزیان آغاز شده است.

مدیرکل شیلات خوزستان ادامه داد: این اقدام هر ساله با تأمین اعتبارات استانی و ملی در راستای حفظ تنوع زیستی در اکوسیستم‌ها و حمایت از صیادان محلی استان اجرا می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.