دو برنامه جدید تلویزیونی برای نوجوانان و کتاب‌دوستان روی آنتن می‌رود

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
شبکه‌های دو و نسیم سیما این روز‌ها میزبان دو برنامه تازه با رویکرد‌های متفاوت شده‌اند؛ «نیتروژن» با طنزی پرانرژی برای نوجوانان از شبکه دو پخش می‌شود و فصل پنجم «دیدی نو» نیز با محوریت پیوند کتاب و مسجد از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

دو برنامه جدید تلویزیونی برای نوجوانان و کتاب‌دوستان روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شبکه دو سیما از شنبه تا دوشنبه، حوالی ساعت ۱۷:۳۰ میزبان برنامه «نیتروژن» است.

«نیتروژن» ، برنامه‌ای طنز و خبری که با زبانی شاد و متناسب با رده سنی نوجوان، به موضوعاتی، چون حماسه دفاع از میهن و ماه رمضان می‌پردازد.

این برنامه به کارگردانی علیرضا خالدی و اجرای کیان داوودی آزاد تولید شده و تلاش دارد در قالبی خلاقانه و با ریتمی پرتحرک، خبر و طنز را در کنار هم قرار دهد. سازندگان امیدوارند این اثر با تکیه بر زبان ساده و فضای پرنشاط، مفاهیمی همچون غیرت ملی و عشق به وطن را در قالبی جذاب و متناسب با دنیای فکری نوجوانان ارائه کند.

دو برنامه جدید تلویزیونی برای نوجوانان و کتاب‌دوستان روی آنتن می‌رود

همزمان، فصل پنجم برنامه «دیدی نو» با شعار «هر مسجد یک قصه نخوانده دارد» از شبکه نسیم پخش می‌شود.

این برنامه که با هدف پیوند کتاب و مسجد تولید شده، تلاش دارد ظرفیت‌های فرهنگی و فعالیت‌های کتاب‌محور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را به تصویر بکشد و نقش پایگاه‌های مردمی را در ترویج فرهنگ مطالعه برجسته سازد. «دیدی نو» با تهیه‌کنندگی مهران میرصالحی، کارگردانی رامین کحال‌زاده و اجرای ایوب آقاخانی و اسماعیل‌بیگی، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.