علی‌آباد خنک‌ترین شهر گلستان شد؛ آق‌قلا همچنان در صدر گرمای استان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 17:03
گرگان-بر اساس آخرین گزارش دمایی استان گلستان، شهرستان علی‌آبادکتول با ثبت دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان در صبح چهارشنبه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق گزارش وضعیت دمایی استان گلستان در روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵، اختلاف محسوس دمایی میان مناطق مختلف استان همچنان ادامه دارد و برخی شهرستان‌ها هوای خنک‌تری را نسبت به سایر نقاط تجربه کردند.

بر این اساس، علی‌آبادکتول با ثبت دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهرستان گلستان در صبح امروز اعلام شد و کمینه دمای ثبت‌شده در پارک ملی گلستان نیز به ۱۴ درجه سانتی‌گراد رسید.

در مقابل، شهرستان آق‌قلا با ثبت دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد در روز گذشته، گرم‌ترین نقطه استان بود و اینچه‌برون نیز صبح امروز چهارشنبه حداقل دمای ۲۰ درجه را به ثبت رساند.

دمای حداقل شهر گرگان در صبح امروز ۱۸ درجه سانتی‌گراد اعلام شد و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای مرکز استان طی امروز به ۲۱ درجه سانتی‌گراد برسد.

همچنین حداقل دمای ثبت‌شده در سایر ایستگاه‌های هواشناسی استان شامل بندرگز ۱۹ درجه، بندرترکمن ۱۸ درجه، گنبدکاووس ۱۹ درجه، مینودشت ۱۸ درجه، کردکوی ۱۸ درجه، هاشم‌آباد ۱۸ درجه، مراوه‌تپه ۱۹ درجه، انبارالوم ۱۹ درجه و دلند ۱۹ درجه بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.