برنامه‌ های «دهه امامت و ولایت» در شهر و روستاهای شادگان برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 15:38
شادگان - سرپرست فرمانداری شادگان گفت : برنامه‌ های «دهه امامت و ولایت» به صورت پرشور در شهر و روستاهای شادگان برگزار می‌شود.

حبیب عفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن دهه امامت و ولایت و برنامه‌های ویژه این دهه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان در برنامه‌های این دهه مشارکت و حضور یابند.

وی افزود: توجه به در پیش بودن دهه امامت و ولایت و برنامه‌های ویژه این دهه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شادگان در برنامه‌های این دهه مشارکت و حضور یابند.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به جایگاه رفیع عید غدیر خم به عنوان روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی، افزود: این واقعه تاریخی، نقطه عطفی در تثبیت ولایت امیرالمؤمنین (ع) و هدایت جامعه اسلامی است.

عفری در پایان بر لزوم همکاری کلیه ادارات و دستگاه ها جهت برگزاری پرشکوه برنامه های دهه ولایت و امامت در سطح شهرستان شادگان تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.