آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی در روستای احمدمرده سقز

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 09:25
سقز- بخشدار امام سقز از آغاز عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی در روستای احمدمرده خبر داد و گفت: این طرح‌ها با هدف ارتقای زیرساخت‌های خدماتی و بهبود شرایط زندگی روستاییان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی صبح پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌های کردستان اظهار کرد: عملیات اجرایی سه پروژه شامل احداث سرویس بهداشتی عمومی، اجرای دیوار حائل مسیر رودخانه و ساماندهی چشمه قناتی روستای احمدمرده آغاز شده است.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی، ارتقای خدمات عمومی و افزایش ایمنی و رفاه ساکنان روستا انجام می‌شود.

بخشدار امام سقز با اشاره به برنامه‌های عمرانی امسال در این بخش، گفت: بخش امام دارای ۵۳ دهیاری فعال است و برای سال جاری اجرای ۵۶ طرح عمرانی در روستاهای این بخش برنامه‌ریزی شده است.

رستمی ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله اصلاح و توسعه معابر، هدایت و دفع آب‌های سطحی و فاضلاب، احداث و تکمیل زمین‌های ورزشی، ایجاد و تجهیز پارک‌های کودک، احداث جایگاه جمع‌آوری زباله و جدول‌گذاری معابر اجرا خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه‌ها، زمینه توسعه متوازن روستاها و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به روستاییان بیش از پیش فراهم شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.