نساجی صدرنشین ماند/ مس شهربابک برنده بازی بزرگ هفته

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 23:15
تیم فوتبال نساجی با پیروزی مقابل حریف قعیرنشین خود در صدر جدول لیگ دسته اول باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز سه‌شنبه ۱۲ خرداد با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقات، تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد در دیداری خانگی داماش گیلان قعرنشین را شکست دهد تا شاگردان رضا عنایتی همچنان جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کنند.

در دیگر دیدار حساس این هفته نیز تیم مس شهربابک با ارائه نمایشی برتر، در خانه با نتیجه ۲ بر صفر از سد صنعت نفت آبادان گذشت تا ضمن کسب سه امتیاز ارزشمند، فاصله دو امتیازی خود با صدر جدول را حفظ کرده و همچنان به صعود و کسب عنوان قهرمانی امیدوار باقی بماند.

تیم مس سونگون (کارا گستر) هم موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

* مس سونگون (کارا گستر) یک - نیروی زمینی صفر
* هوادار ۲ - نود ارومیه صفر
* فرد البرز صفر - مس کرمان ۲
* مس شهربابک ۲ - صنعت نفت آبادان صفر
* نساجی ۲ - داماش صفر
* آریو یک - شهرداری نوشهر یک
* شناورسازی یک - سایپا ۲
* نفت و گاز گچساران صفر - بعثت کرمانشاه صفر
* پارس جنوبی صفر - پالایش نفت بندرعباس صفر

نساجی صدرنشین ماند/ مس شهربابک برنده بازی بزرگ هفته
جدول لیگ یک در پایان هفته بیست‌وهفتم

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.