لندکروز قاچاق در شهید مدنی یزد توقیف شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 09:49
یزد _ فرمانده انتظامی استان یزد گفت: لندکروز قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در ایستگاه شهید مدنی یزد توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری لندکروز که از جنوب کشور عازم زنجان بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با بررسی مدارک راننده متوجه شدند خودرو به صورت قاچاق در حال تردد است که پس از هماهنگی قضائی، آن را توقیف و روانه پارکینگ سازمان اموال تملیکی کردند.

نگهبان گفت: کارشناسان، ارزش لندکروز توقیف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر، پرونده تشکیل و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.