طالقان مشکل آب ندارد

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 13:17
فرماندار طالقان با اشاره به وضعیت منابع آبی شهرستان گفت: در حال حاضر مشکلی در تأمین آب شرب و آب مورد نیاز کشاورزی وجود ندارد.

مهدی کیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بارش‌ها و ذخایر موجود، شهرستان در حوزه تأمین منابع آب با مشکل خاصی مواجه نیست و آب مورد نیاز کشاورزان نیز تأمین شده است.

وی افزود: برنامه اصلی شهرستان در این حوزه، ارتقای شبکه انتقال آب و کاهش هدررفت منابع است.

فرماندار طالقان ادامه داد: در همین راستا با همکاری بسیج سازندگی طرحی برای اجرای پوشش انهار، استفاده از قطعات بتنی و لوله‌گذاری مسیرهای انتقال آب تهیه شده است.

وی تصریح کرد: در صورت نهایی شدن تفاهم‌نامه‌های مربوطه، اجرای این طرح از سال ۱۴۰۵ یا ۱۴۰۶ آغاز خواهد شد و بخش عمده شبکه انتقال آب شهرستان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.