خاموشی برنامه‌ریزی‌شده در یزد به دنبال اجرای «طرح ملی سامان»

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:01
یزد - شرکت توزیع برق یزد اعلام کرد: با اجرای مانور سراسری طرح ملی سامان جهت پایداری شبکه برق برای تابستان ۱۴۰۵، مدیریت بار در برخی محدوده‌های استان یزد در روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد: به اطلاع مشترکان محترم برق استان یزد می‌رساند، در راستای اجرای مانور سراسری «طرح ملی سامان» طرح سازماندهی اقدامات ملی امور نگهداشت و با هدف نگهداشت هدفمند فیدرهای پرعارضه، ارتقای قابلیت اطمینان و تاب‌آوری شبکه توزیع برق و آمادگی برای عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۵، روز سه‌شنبه ۱۹ خردادماه، مدیریت بار در برخی محدوده‌های استان مطابق جدول اعلامی اعمال خواهد شد.

خاموشی برنامه‌ریزی‌شده در یزد به دنبال اجرای «طرح ملی سامان»

خاموشی‌های اعلام‌شده صرفاً در چارچوب اجرای این مانور و با هدف افزایش پایداری شبکه برق انجام می‌شود.

برق مشترکان پس از پایان عملیات، مجدداً برقرار خواهد شد. از همراهی و شکیبایی هم‌استانی‌های گرامی صمیمانه سپاسگزاریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.