زلزله ۵ ریشتری سرگز هرمزگان خسارتی نداشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 01:19
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: طبق ارزیابی‌ها زلزله ۵ ریشتری سرگز هرمزگان خسارتی در پی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در تشریح جزئیات زلزله بامداد سه شنبهدر منطقه سرگز اظهار کرد: در ارزیابی‌هایی که بخشداران بخش احمدی حاجی آباد و زیارتعلی رودان داشتند، خسارتی از زمین لرزه پنج ریشتری سرگز احمدی گزارش نشده است.

وی افزود: شدت زمین لرزه در مازگرد کوهشاه جنوبی بیشتر احساس شده، اما گزارشی از خسارت دریافت نشده است.

وی تاکید کرد: گرچه کانون این زمین لرزه در ۱۰۴ کیلومتری بندرعباس بود اما زمین لرزه در بندرعباس و قشم احساس شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.