دمای هوای خوزستان تا ۵ درجه افزایش می‌یابد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:57
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، روند افزایش دما در سراسر استان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد ادامه خواهد داشت.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استقرار جوی پایدار تا اوایل هفته آینده در سطح استان تداوم خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود شرایط جوی طی روزهای آتی با وزش بادهای نسبتاً شدید همراه باشد.

وی، درباره وضعیت وزش باد در مناطق مختلف استان افزود: برای امروز و فردا در مناطق شمال شرقی و شرقی، وزش باد به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین از اواخر روز پنجشنبه تا اواخر شنبه، در بیشتر مناطق استان به‌ویژه نواحی غربی، جنوبی و مرکزی، وزش باد به صورت متوسط تا نسبتاً شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در خصوص نوسانات دمایی در شبانه‌روز گذشته توضیح داد: شوش با دمای ۴۳.۸ درجه گرم‌ترین و دزفول با دمای ۱۸.۹ درجه خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

سبزه‌زاری بیان کرد: اهواز نیز در شبانه‌روز گذشته به بیشینه دمای ۴۳.۶ و کمینه دمای ۲۴.۹ درجه سانتی‌گراد رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.