شناسایی و دستگیری ۳۶ تبعه خارجی غیرمجاز در سقز

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 21:19
سقز - فرمانده انتظامی سقز از شناسایی و دستگیری ۳۶ تبعه خارجی غیرمجاز در محدوده این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در مسیر خروج از کشور توسط مأموران انتظامی متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پیروزی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌های کردستان اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی کسنزان هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای حوزه استحفاظی به گروهی از اتباع خارجی مشکوک شدند که پس از بررسی‌های لازم، هویت آنها احراز و دستگیر شدند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد افراد دستگیرشده از اتباع کشور افغانستان هستند که به‌صورت غیرقانونی وارد منطقه شده و قصد خروج از کشور را داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز ادامه داد: پس از تشکیل پرونده و هماهنگی با مراجع قضایی، اقدامات قانونی برای انتقال و طرد این افراد از کشور در دستور کار قرار گرفت.

تأکید پلیس بر خودداری از به‌کارگیری اتباع غیرمجاز

سرهنگ پیروزی با تأکید بر رعایت قوانین مربوط به اشتغال اتباع خارجی گفت: شهروندان و کارفرمایان از به‌کارگیری افراد فاقد مجوز قانونی خودداری کنند.

وی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تردد یا فعالیت مشکوک، موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.