تأخیر در آغاز به کار ادارات خوزستان؛ فعالیت دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۹:۳۰ آغاز می‌شود

خبرآنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 15:33
استانداری خوزستان اعلام کرد در پی برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶، ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه ۶ تیرماه با تأخیر همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان ،بر اساس این تصمیم، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان روز شنبه فعالیت خود را از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهند کرد. این تصمیم با دستور استاندار خوزستان و در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و فراهم کردن امکان همراهی بیشتر شهروندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با این دیدار اتخاذ شده است.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه در یک دیدار حساس از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف تیم ملی مصر برود.

استانداری خوزستان همچنین تأکید کرده است که این تصمیم شامل مراکز خدماتی و امدادی نمی‌شود و فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های دارای نوبت کاری یا خدمات ضروری مطابق روال معمول ادامه خواهد یافت.

بر این اساس، کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مشمول این مصوبه موظف هستند برنامه‌ریزی‌های لازم را برای آغاز فعالیت ادارات از ساعت ۹:۳۰ صبح انجام دهند و ارائه خدمات در بخش‌های ضروری و امدادی نیز بدون وقفه و مطابق برنامه‌های تعیین‌شده دنبال خواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.