حمله دشمن آمریکایی به یک لنج باری شهرستان سیریک هرمزگان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:48
بندرعباس - فرماندار سیریک گفت: بامداد امروز پرتابه دشمن آمریکایی به یک لنج باری از شهرستان سیریک هرمزگان در دریای عمان اصابت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شهیدیان اظهارکرد: بامداد امروز پرتابه دشمن آمریکایی به یک لنج باری از شهرستان سیریک هرمزگان در دریای عمان اصابت کرده است.

وی افزود: این لنج باری حامل کالاهای اساسی بوده است که ساعت ۵ صبح از شهر خصب کشور عمان به سمت شهرستان سیریک در حرکت بود.

فرماندار سیریک عنوات کرد: شناور مذکور در ۵ مایلی بندر خصب مورد اصابت پرتابه دشمن قرار گرفته است.

شهیدیان خاطرنشان کرد: این لنج ۱۵۰ تنی ۵ خدمه داشت که با کمک شناورهای عبوری نجات پیدا کرده و به کشور عمان انتقال داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.