معلمی: دشمن با مذاکره از زیاده‌خواهی دست برنمی‌دارد

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 15:45
تربت حیدریه- امام جمعه تربت حیدریه گفت:دشمن با مذاکره از زیاده‌خواهی دست برنمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی امروز در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه با اشاره به تحولات منطقه و روند مذاکرات، اظهار کرد: تجربه نشان داده که دشمنان به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی پایبندی به تعهدات ندارند و نباید پیام ضعف به آنان منتقل شود.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: از زمان آغاز مذاکرات و طرح تفاهم‌ها، حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان متوقف نشده و این موضوع نشان می‌دهد که دشمنان همچنان به سیاست‌های گذشته خود ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسیر واحدی حرکت می‌کنند و نباید اختلافات ظاهری آنان موجب غفلت شود.

معلمی افزود: تیم مذاکره‌کننده و مسئولان باید جزئیات و ابعاد مسائل را برای مردم تشریح کنند و اجازه ندهند روایت‌های نادرست و تبلیغات دشمن ذهن جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.