افزایش ۷۰ درصدی سهمیه آهن اسفنجی فولاد جانیار با پیگیری دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 14:54
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۷۰ درصدی سهمیه آهن اسفنجی فولاد جانیار سگال با پیگیری دستگاه قضایی این استان خبر داد.

سید وحید موسویان پنجشنبه ۲۱ خرداد در پنجمین نشست ستاد قضایی رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مصوبات سال گذشته در زمینه بدهی شرکت فولاد جانیار سگال به شرکت‌های توزیع نیروی برق و گاز استان اجرایی شد که آن را گام مؤثری برای پایداری تولید می‌دانیم. 

وی ادامه داد: با توجه به نیاز ماهانه ۷ هزار تنی شرکت جانیار سگال به آهن اسفنجی به‌عنوان ماده اولیه، با پیگیری‌های به عمل‌آمده سهمیه تخصیصی این ماده حیاتی توسط سازمان صمت استان تا ۷۰ درصد افزایش یافته است. 

به گزارش ایسنا، دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از حمایت‌های شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان برای افزایش تولید در واحد تولیدی یاد شده، تصریح کرد: احداث خط انتقال انرژی برق و کمک به ایجاد برق پایدار برای کارخانه فولاد جانیار سگان ضروری است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.