فرمانده انتظامی ارومیه: با قانون‌شکنان بدون اغماض برخورد می‌شود

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 16:02
فرمانده انتظامی ارومیه از آغاز طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد و گفت: پلیس با افراد قانون‌شکن برخورد جدی و بدون اغماض می‌کند.

سرهنگ محمد توحیدی با تایید اجرای این طرح افزود: به دنبال تدابیر سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی و مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت شبانه روزی و محله محور در ارومیه اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، برخورد با رانندگی خطرناک، حمل هرگونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، هنجارشکنی و مزاحمت به شهروندان با هدف برقراری امنیت پایدار به صورت ضربتی و مویرگی اجرا می‌شود.

سرهنگ توحیدی ضمن هشدار به قانون شکنان در خصوص برخورد جدی و قانونی پلیس با آنان، گفت: با بسیج نیروها و امکانات تخصصی، ظرفیت نیرویی خوبی از شهرستان در رده‌های مختلف و پلیس‌های تخصصی برای تقدیم نظم و امنیت مطلوب به عموم مردم، اجرای ماموریت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس، در روز پنجشنبه ۲۱ خرداد، فرمانده انتظامی  ارومیه با اشاره به اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان برقراری امنیت مطلوب امکان پذیر نیست، ضمن قدردانی از مشارکت مردم در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.