حقوق، مزایا و مطالبات کارکنان گروه ملی فولاد پرداخت شد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 17:11
پس از پیگیری‌های مستمر استاندار خوزستان و نشست تخصصی با سرپرست بانک ملی و مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران، امروز کلیه حقوق، مزایا و اضافه‌کار کارکنان این شرکت به طور کامل پرداخت شد.

سید محمدرضا موالی‌زاده، روز پنج‌شنبه ۲۱ خردادماه با اشاره به نشست سه‌شنبه‌ این‌هفته (۱۹ خردادماه) با سرپرست بانک ملی در استان، مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و مدیرکل کار و امور اجتماعی گفت: این جلسه با هدف پیگیری و بررسی راهکارهای پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان گروه ملی برگزار شده بود.

استاندار خوزستان افزود: پس از گفتگوهای انجام‌شده با مدیرعامل بانک ملی کشور و پیگیری معاون اقتصادی استانداری و مدیرعامل گروه ملی، امروز کلیه مطالبات کارکنان از جمله حقوق، مزایا و اضافه‌کار به طور کامل پرداخت شد.

موالی‌زاده گفت: خوشبختانه با این همراهی بین‌بخشی، مشکل معوقات کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران حل و فصل شد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.