ادعای سنتکام درمورد سرنگون کردن پهپادهای ایرانی

مشرق نیوز شنبه 23 خرداد 1405 - 07:54
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی موسوم به سنتکام ادعا کرد پهپادهای ایران را سرنگون کرده است.

به گزارش مشرق، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا جمعه شب ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ به وقت واشنگتن ادعا کرد، چندین پهپاد تهاجمی یک‌طرفه ایران را که تلاش داشتند به کشتی‌های تجاری در حال عبور از تنگه هرمز به حمله کنند، سرنگون کرد.

سنتکام مدعی شد، نیروهای آمریکایی در ساعات اخیر همه آن پهپادها را سرنگون کردند و عبور از طریق تنگه بدون مانع ادامه دارد.

ارتش آمریکا ادعا کرد این کریدور تجاری بین‌المللی همچنان برای ترانزیت باز است.

برخی منابع خبری عربی بامداد شنبه از شنیده شدن صداهای انفجار در اطراف جزیره قشم و سیریک در جنوب ایران خبر دادند.

ادعای سنتکام تاکنون از سوی هیچ مقام و نهاد رسمی - نظامی جمهوری اسلامی ایران مورد تایید قرار نگرفته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.