نخستوزیر لبنان اعلام کرد که کشورش متاثر از مذاکرات اسلام آباد است و از آتشبس و صلح در منطقه سود میبرد.
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، نواف سلام، نخست وزیر لبنان امروز شنبه در گفتگو با خبرگزاری رویترز گفت: ما قطعا تحت تأثیر روند مذاکرات در اسلام آباد قرار داریم.
نخست وزیر لبنان افزود: اگر روند مذاکرات در اسلام آباد به آتش بس و صلح در منطقه منجر شود، ما مطمئناً از آن سود خواهیم برد.
او در ادامه اظهار داشت که دولت لبنان به طور مستمر با حزب الله در ارتباط است.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.