تجاوزات جدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 25 خرداد 1405 - 00:23
ارتش رژیم صهیونیستی در تداوم تجاوز به لبنان و نقض آتش بس به چندین شهرک در مناطق جنوبی حمله کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود به خاک لبنان، چندین شهرک در مناطق صور، صیدا و بنت‌جبیل را هدف حملات پهپادی و هوایی پیاپی قرار داد و ساکنان مناطق بیشتری را تهدید به حمله کرد.

حمله جدید رژیم صهیونیستی به صیدا در جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی در تداوم تجاوزات خود به جنوب لبنان اطراف شهرک «الغسانیه» در شهرستان صیدا در جنوب لبنان را هدف حمله پهپادی خود قرار داد.

تجاوز صهیونیست‌ها به مناطقی در صور لبنان 

منابع خبری همچنین گزارش دادند که جنگنده‌های صهیونیستی همچنین دو شهرک دبعال و مجدل زون در شهرستان صور را بمباران کردند. 

تداوم حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان 

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی شهرک های «حاریص»، «قبریخا» و «مجدل سلم» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

الجزیره گزارش داد که مناطق دیر عامص، حاریص  و محرونة در جنوب لبنان هدف حملات تازه صهیونیست ها قرار گرفتند. 

دو شهرک عربصالیم و اطراف شهرک تفاحتا در جنوب لبنان نیز طی دو نوبت مورد حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت. 

سه انفجار پیاپی در شهرک «الطیری» در شهرستان بنت‌جبیل

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنین در تازه‌ترین تجاوز خود به مناطق جنوبی لبنان، شهرک «الطیری» را هدف حملات خود قرار دادند.

منابع محلی از وقوع سه انفجار پیاپی در شهرک «الطیری» واقع در شهرستان بنت‌جبیل در جنوب لبنان خبر دادند.

حمله به بنت جبیل و صیدا در جنوب لبنان 

پیش از این شهرک‌های «دیر الزهرانی»، «تبنین» در منطقه بنت‌جبیل و «کوثریه السیاد» در منطقه صیدا هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/ 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.