ساعت سوختگیری با کارت آزاد در میناب افزایش یافت

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 15:20
نمایندهٔ میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز در شهرستان میناب ساعات ارائه سوخت آزاد در جایگاه‌های بنزین افزایش می‌یابد. در مرحله اول شش ساعت به ساعت سوخت‌گیری با کارت‌های آزاد اضافه می‌شود. به مرور این مهم در سایر شهرستان‌های شرق هرمزگان اجرایی خواهد شد.

صبح ساحل نوشت: «سیدعبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی» در گفتگو با صبح ساحل با بیان اینکه با توجه به صف‌های طولانی سوخت در شرق هرمزگان با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد دو موضوع در استان اجرایی شود، اظهار کرد: نخست افزایش سهمیه سوخت آزاد به طور ویژه برای استان هرمزگان؛ بدین ترتیب که سهمیه سوخت آزاد در کارت‌های شخصی هرمزگانی‌ها افزایش خواهد یافت. این مورد در استان مصوب شده است و از طریق مدیریت عالی استان در حال پیگیری در مراجع بالاتر و تهران است. با توجه به شرایط آب و هوایی و استفاده هرمزگانی‌ها از کولر در خودروهای شخصی و عدم کفاف سهمیه عادی، افزایش سهمیه سوخت آزاد در کارت‌های شخصی یک ضرورت است که مجمع نمایندگان استان و استانداری هرمزگان در حال پیگیری این مهم هستند تا نیاز مردم رفع شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما اختصاص 100 لیتر سوخت آزاد به پلاک‌های هرمزگان بود، افزود: با این رقم موافقت نشد اما مقرر شد سهمیه اختصاصی با نیاز مردم استان هرمزگان متناسب باشد. در حال حاضر این موضوع در ستاد بهینه‌سازی مصرف سوخت در حال بررسی است.

هاشمی نخل ابراهیمی با تاکید بر اینکه در داخل هرمزگان نیز لازم است نظارت‌ها افزایش یابد تا از سوختگیری در جهت استفاده‌های غیرشخصی جلوگیری شود، گفت: اقدام دوم افزایش ساعات ارائه سوخت آزاد است که از امروز در شهرستان میناب ساعات ارائه سوخت آزاد در جایگاه‌های بنزین افزایش می‌یابد. در مرحله اول شش ساعت به ساعت سوخت‌گیری با کارت‌های آزاد اضافه می‌شود. به مرور این مهم در سایر شهرستان‌های شرق هرمزگان اجرایی و همچنین ساعت سوختگیری به 12 ساعت افزایش خواهد یافت.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایش وضعیت صف‌های بنزین به طور مستمر انجام می‌شود، گفت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و صرفه‌جویی مصرف سوخت ضرورت دارد. امیدواریم با اقدامات دستگاه‌ها نظارتی از مصارفی غیر از مصرف شخصی جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.