امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم

عصر ایران جمعه 05 تیر 1405 - 14:11
مراقب باشیم که همدیگر را متهم نکنیم. این خواسته دشمن است که ما نسبت به هم بدبین باشیم.

حجه الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: آنچه رهبری می گویند فصل الخطاب است، نباید تندروی کرد.

یک عده از پیام رهبری، فقط قسمت "علی الاصول" را گرفته اند و پیش می روند و عده ای فقط "صدور اجازه" را.

این تفاهم نه عالی است و نه خیانت. آمریکا شکست خورد و تن به تفاهم داد ولی این به معنای عالی بودن آن نیست.

مراقب باشیم که همدیگر را متهم نکنیم. این خواسته دشمن است که ما نسبت به هم بدبین باشیم.

یک عده تندرو شده اند و همانند خوارج از امام جلو زدند که می گفتند چرا با معاویه صلح کردی؟

پیام رهبری باید ما را منسجم کند. باید به رهبری و مسوولان مان اعتماد کنیم. 

مسوولان هم مراقب حرف زدن های خود باشند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.