به گزارش همشهریآنلاین، علی اکبر ولایتی در حساب کاربری اش در ایکس نوشت:
«ثبات امروز اعراب حاشیه خلیجفارس، مدیون مدیریت قرنوارهی ایران بر شاهرگ تنگه هرمز است؛ غرب جز وحشیگری و غارت، دستاوردی برای منطقه نداشته است.
حاشیه نشینان و اطفال سیاسی منطقه به بیانیه های سفارشی دلخوش ندارند و بدانند حیات شما ریزهخواری از این سفره است.
در بازآرایی معادلات بزرگ، کوچکهای حاشیهنشین جایی پای میز ندارند؛ حذف میشوند و حیات استراتژیکشان وامدار سقف تحمل تهران است.»












