پیگیری انتقاد مطرح شده در فضای مجازی توسط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک

خبرگزاری میزان سه شنبه 31 فروردین 1400 - 12:44
مدیرکل فرهنگی خبرگزاری مهر پس از انتقاد از ازدحام جمعیت یک مرکز ثبت اسناد در شرق تهران در فضای مجازی از پیگیری این مساله توسط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک تقدیر و تشکر کرد.  
خبرگزاری میزان _ مصطفی وثوق کیا، مدیرکل فرهنگی خبرگزاری مهر در حساب توییتری خود از شلوغی یک مرکز ثبت اسناد در شرق تهران در روز‌های کرونایی خبر داد، این کاربر در ادامه از پیگیری انتقاد توسط دفتر ریاست سازمان ثبت نوشت و حالا در توییتی جداگانه پیگیری تلفنی روابط عمومی سازمان ثبت و وعده آن‌ها برای حل مشکل و اعلام نتیجه را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. 
 
وی از پیگیری‌های این سازمان تشکر کرد و نوشت: «خب عرض کنم که بعد از توییت اول درباره وضع نابسامان ارباب رجوع یک مرکز ثبت اسناد شرق تهران، روابط عمومی این سازمان تماس گرفتن و ضمن کسب اطلاع برای رفع آن تلاش کردند و نتایج کارشان را هم به بنده منتقل کردند این حرکت عملی در پذیرش انتقاد و تلاش برای رفع اون جای قدردانی و تشکر دارد.»
 
پیگیری انتقاد مطرح شده در فضای مجازی توسط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک
 
پیگیری انتقاد مطرح شده در فضای مجازی توسط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک
 
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
 

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.