عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، گفت: پس از تجربه ناموفق قرعه کشی خودرویی، راه اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و درگیر کردن شرکت های خصوصی در این سازوکار اشتباه بزرگتری است. اقتصاد آنلاین، امیرحسین کاکایی، اظهار داشت: پس از تجربه ناموفق قرعه کشی خودرویی، راه اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و درگیر کردن شرکت های خصوصی در این سازوکار اشتباه بزرگتری است. کلمه پلتفرم که به تازگی بارها از سوی مسئولین اعلام می شود و به راه اندازی پلتفرم های جدید افتخار می کنند فقط بازی با کلمات است و گرنه ساخت پلتفرم جدید کاری صنعتی است و به مردم ارتباطی ندارد.
اقتصاد آنلاین، امیرحسین کاکایی، اظهار داشت: پس از تجربه ناموفق قرعه کشی خودرویی، راه اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و درگیر کردن شرکت های خصوصی در این سازوکار اشتباه بزرگتری است.
کلمه پلتفرم که به تازگی بارها از سوی مسئولین اعلام می شود و به راه اندازی پلتفرم های جدید افتخار می کنند فقط بازی با کلمات است و گرنه ساخت پلتفرم جدید کاری صنعتی است و به مردم ارتباطی ندارد.
رئیس جمهور دستورات ۸ گانه ای برای صنعت خودرو داده اند که تمام بندهای آن به صورت مجزا خیلی خوب است اما به عنوان یک مجموعه در تناقض با یکدیگر قرار دارند.
وعده افزایش ۱۵۰ درصدی تولید با دستور افزایش کیفیت خودروهای داخلی رئیس جمهور متناقض است و نمی توان از خودروسازان انتظار افزایش همزمان کیفیت و تیراژ را داشت.
منبع خبر "
اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.