۲ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده رضوی وارد مشهد شدند

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:27
 سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت ۲ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده از داخل و خارج از کشور برای زیارت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) وارد شهر مشهد شدند.

حسین رضایی روز یکشنبه در گفتگو ایرنا افزود: ۱۰۰ نفر از این زائران در قالب چهار کاروان از شهرهای کربلا، سامرا و نجف اشرف کشور عراق بودند و باقی زائران نیز از شهرهای بابل، آمل و بجنورد برای زیارت امام رضا(ع) وارد مشهد شدند.

وی بیان کرد: طی پیش بینی های انجام گرفته شمار زائران پیاده ای که تا پایان دهه کرامت به مشهد وارد خواهند شد به ۱۰ هزار نفر از کشورهای همسایه و استانهای خراسان شمالی، قم، تهران، البرز، گلستان، سمنان و همدان خواهد رسید.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: هم اکنون ۷۰۰ نفر زائر پیاده از شهرهای بابل و آمل و ۱۲۰ نفر زن از شهر فریمان در مسیر هستند و تا پایان دهه کرامت زائران پیاده دیگری از شهرهای استان به مشهد خواهند رسید.

وی اظهار داشت: پنج ایستگاه ثابت خدمت رسانی در مسیر نیشابور به مشهد، سه ایستگاه در مسیر گلبهار به مشهد، ۲ ایستگاه در مسیر فریمان به مشهد و ۲ ایستگاه هم به صورت سیار در مسیرهای منتهی به این شهر برای ارایه خدمات رفاهی و اسکان به زائران مستقر شده اند.

به گزارش ایرنا، دهه کرامت از ابتدای ماه ذی القعده و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می شود و تا ۱۱ ذیقعده و سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.