مستند «زنان جبهه شمالی» از شبکه دو سیما

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:20
مستند «زنان جبهه شمالی» با بیان روایتی از بانوان پشتیبان شهرستان رودسر، امروز از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

مستند «زنان جبهه شمالی» از شبکه دو سیمابه گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند روایتگر زنان پشتیبان دفاع مقدس در شهر رودسر است که وقتی جنگ شروع شد مانند همه مناطق دیگر کشور که درگیر شده بودند، با این جریان همراه شدند.

در بخش‌هایی از این مستند تصاویری از فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی همسر حاج‌آقا جنیدی (امام جمعه رودسر) به نمایش گذاشته می‌شود که با شروع جنگ، پشتیبانی‌هایی زیادی را به همراه بانوان آن منطقه شروع و سال ۱۳۶۶ با همراهی جمعی از زنان و دختران گیلانی و با همکاری جهاد سازندگی، آشپزخانه گردان ۱۴ صاحب‌الزمان در جبهه را راه اندازی می کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی حمید صالحی و نویسندگی و کارگردانی محمد مجیدپور، ساعت ۱۷:۱۰ پخش می شود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.