سامسونگ از فلسفه طراحی محصول خود برای سال ۲۰۳۰ پرده برداشت

دیجیاتو پنج شنبه 16 فروردین 1403 - 17:32
غول کره‌ای با فلسفه طراحی محصول جدید خود چند ویژگی ازجمله ضرورت، نوآوری و هماهنگی را پیش می‌گیرد. The post سامسونگ از فلسفه طراحی محصول خود برای سال ۲۰۳۰ پرده برداشت appeared first on دیجیاتو.

سامسونگ برای سال 2030 برنامه‌های بزرگی دارد. این شرکت مستقر در کره جنوبی می‌خواهد تا سال 2030 به بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه‌های نیمه‌هادی جهان تبدیل شود و اکنون فلسفه طراحی محصول جدید خود را نشان داده است که در سال 2030 اجرایی خواهد شد. غول کره‌ای، چشم‌انداز خود را 16 آوریل 2024 (28 فروردین) در هفته طراحی میلان 2024 به نمایش خواهد گذاشت.

به‌ گزارش SamMobile، «تی‌ام رو» (TM Roh)، مدیرعامل سامسونگ MX، سرمقاله جدیدی را برای افشای فلسفه طراحی محصول جدید این شرکت و مواردی که می‌خواهد برطرف کند، نوشته است. غول کره‌ای با فلسفه طراحی محصول جدید خود که Samsung Design Identity 5.0 نام دارد، چند ویژگی ازجمله ضرورت، نوآوری و هماهنگی را پیش می‌گیرد.

مدیر ارشد سامسونگ فاش کرد که آن‌ها بیش از 1500 طراح در هفت استودیو طراحی خود از سراسر جهان دارند. آن‌ها از فلسفه طراحی سامسو‌نگ - Inspired by Humans, Creating the Future - استفاده می‌کنند که از زمان آغاز به کار بخش موبایل آن در سال 1996 تغییری نکرده است. بااین‌حال، نحوه زندگی، تجربه زندگی و استفاده مردم از محصولات دائماً درحال تغییر است و سامسو‌نگ می‌خواهد استراتژی خود را برای آینده اصلاح کند.

فلسفه طراحی جدید سامسونگ

سامسونگ با فلسفه طراحی جدید DI 5.0 خود می‌خواهد محصولاتی با سه ویژگی طراحی بسازد:

  • Essential: ضرورت
  • Innovative: نوآوری
  • Harmonious: هماهنگی

با طراحی Essential، این شرکت می‌خواهد روی هدف اصلی محصولات خود تمرکز کند. به‌عنوان مثال، گلکسی S24 دارای طراحی نسبتاً ابتدایی با حاشیه‌های نازک است و از همان زبان طراحی سایر گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کند. طراحی Innovative در محصولات سامسونگ می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند قابلیت ترجمه هم‌زمان تماس‌های گلکسی S24 و جاروبرقی‌هایی که به‌طور خودکار نوع کف زمین را تشخیص می‌دهند. با طراحی Harmonious، این شرکت می‌خواهد از طریق SmartThings که تمام محصولات سامسونگ را با یکدیگر ادغام می‌کند، باعث سادگی محصولات خود شود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.