مستند‌های شبکه مستند در هفته کتاب

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:43
شبکه مستند سیما این هفته به مناسبت هفته کتاب سه مستند «همسایه‌های خوب»، «جای پای او» و «کاش غوره‌ها انگور بشه» را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

مستند‌های شبکه مستند در هفته کتاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی با شعار «گاهی آدم، حال خوب قرض می‌کند از همسایه خوب» روایتگر زندگی افراد ساده‌ای است که می‌توان آنها را قهرمان نامید چرا که برای خوب کردن حال دیگران تلاش می‌کنند.

این مستند روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ به رروی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

مستند «جای پای او» به کارگردانی افشین ایمانی و جواد صافی روایتگر آشنایی با فعالیت‌های سید حمید فیض، مدیر مدرسه روستای مارشک است که با تلاش خود فرهنگ کتابخوانی و تحصیل را در این روستا گسترش داده است. این مستند روز پنج شنبه ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

مستند «کاش غوره‌ها انگور بشه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امین قدمی داستان یک روحانی جوان از اهالی شهرستان دهدشت کهگیلویه و بویراحمد است که برای ارتباط گرفتن با کودکان و تشویق آنها به کتاب خوانی، شیوه قصه گویی را انتخاب کرده است.

این مستند روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.