مسئولیت شرکت‌ها در حال و هوای جنگی ایران/ «فروش آنلاین» مسیر عبور از بحران است؟+ فیلم

اقتصادنیوز یکشنبه 01 تیر 1404 - 18:03
یک تحلیلگر مسئولیت اجتماعی شرکتی تاکید می‌کند که شرکت‌ها باید به سمت مسئولیت اجتماعی واقعی حرکت کنند و تمام توان خود را در حوزه فروش آنلاین به کار گیرند.

به گزارش اقتصادنیوز، میلاد بخشی، تحلیلگر مسئولیت اجتماعی شرکتی   درباره فعالیت کسب و کارها در شرایط فعلی گفت: «اولین نکته آن است که کسب‌وکارها باید شرایط را بپذیرند و شوکی که در آن هستند دریابند.» کسب و کار

این تحلیلگر در گفتگویی که با کتایون ملکی در «اکوایران» داشته تاکید  می کند؛ «شرکت‌ها باید به سمت مسئولیت اجتماعی واقعی بروند. خیلی مهم است  که شرکت ها در حوزه فروش آنلاین  تمام توانایی خود را به کار بگیرند.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.