به گزارش همشهری آنلاین، برند مطرح لوئهوه(Loewe) در مجموعه جدید خود با عنوان «پائولا ایبیزا ۲۰۲۵» گامی نوین در مسیر پایداری برداشته است؛ این برند موفق شده با استفاده از پوست پرتقال، پارچههایی سبک و ابریشمی تولید کند.
این نوآوری با همکاری دو شرکت پیشرو در فناوری نساجی، محقق شده و ترکیبی خلاقانه از تجملگرایی و حفاظت از محیط زیست را به نمایش میگذارد.
اگرچه این روش تولید کاملاً جدید نیست، اما استفاده خلاقانه و جسورانه برندهایی مانند لوئهوه در صنعت مد لوکس، نگاهی تازه و الهامبخش به آیندهای پایدار ارائه میدهد.
گفتنی است؛ شرکت لوئهوه در سال ۱۸۴۶ توسط انریکه لوئهوه رزبرگ تأسیس شد و در دههٔ ۱۹۹۰ توسط شرکت فرانسوی ال و ام هاش خریداری گردید. این شرکت در حال حاضر بخشی از گروه ال و ام هاش بهشمار میآید. دفتر مرکزی لوئهوه در شهر مادرید قرار دارد.
منبع: عصر ایران