محمد احمدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت :یکی از اتفاقات مهمی که متاثر از شرایط جنگ رخ داد حضور نداشتن گیرندگان، در نشانیهای نوشته شده روی مرسولات بود و سعی کردیم خدمتی را ارائه کنیم که امکان تغییر نشانی به مشتریان داده شود تا مرسوله به نشانی جدید ارسال شود.
وی گفت: البته از منظر حقوقی، چون مالک مرسوله تا رسیدن به مقصد، فرستنده است و هم به جهت اجرایی و عملیاتی چالشهایی وجود دارد فعلا این خدمت در حوزه خدمات اینترنتی از طریق وبسایت شرکت ملی پست و با صفحه رهگیری مرسولات ارائه میشود به این ترتیب که با وارد کردن شماره مرسولات قابل دسترس است.
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: البته به مرور این امکان توسعه پیدا میکند و ظرفیتهایی ایجاد میکنیم که فرستنده و گیرنده تعامل داشته باشند و اجازه تغییر نشانی را بدهند که امیدواریم بخشی از چالشها که به دلایل مختلف در فرآنید اجرایی خدمات پستی رخ میدهد بتوانیم رفع کنیم.